maanantai 28. huhtikuuta 2014

Ny vecka....

.... som startar med en ledig dag :) Me like!!

Morgonlänk och frukost i lugn och ro. Sen väntar en krånglig skoluppgift och kaffeträff med en kompis :) Och ikväll ännu terminens sista grupp-pass... *sniff* ... :/ Kommer sakna alla grupper, men nu styr livet mot andra utmaningar. Sommaren är jobb, jobb, jobb... och skola. Gör sista delen på närvårdarstudier på distans/egen tid och på skolbänken landar jag ibland. Men har varit tvungen att göra stora svåra beslut ang. alla grupper jag lett... :'( Ett tvåskift jobb och instruktör passar inte ihop... men kommer fungera som inhoppare i alla fall. Två grupper håller jag kvar ♡

Veckan som gick var aktiv :)
Må: "afterwork" pw
Ti: Kettlebell
Ons: vila
To: Grupp pass (RVP) * 2 + löprunda c.4,5km
Fre: Löprunda + kettlebell
Lö: Pw, innan start iväg till en nattur
Sö: Styrka (hemma), armar & axlar

Det blir bara mer och mer löpning och kettlebell nu när vädret lockar till att vara ute. Härligt!

Men morgonlänkarna är ännu lite kyliga, därför klädd som om jag vore på väg till nordpolen ;)

Ha en bra vecka!
*kram*