Hellou!!
Det var länge sedan!!
Kände att det är nog nu dags att putsa dammet av denna blogg och ge den lite nystart ;)
Fortfarande är hälsa och motion en stor del av mitt liv, även om det går lite i vågor, så där som livet annars också, går upp och ner.
Sedan senaste inlägg har det ju hänt massor!! Närvårdaren blev sjukskötare och böt jobb, från åkdringsvård till specialsjukvård. De små kiden är stora tonårskillar men mannen i livet, min stora kärlek är ännu den samma.
Så nu ska det bli mer aktivitet här. Dela med mig igen av glädje,energi, träning, hälsa, vardagen, livet, lycka och sorg
#lifeisprettygood
Jessica
