Solsken, takdropp och plusgradder... Svårt att tro att de verkligen är sportlov. Känns mer som våren 😊
Men vi har skoj ändå!
Efter att vi överlevt diverse motgångar; spysjuka, hjärnskakning osv.... 😉 Så kunde vi börja fira sportlov!
Igår blev de skidning med killarna. Är ju igen ett tag sedan jag stått på skidor sist 😉 Men skoj var de igen! Vi hade roligt i skidspåret. Kändes också bra då en dam i skidspåret berömde för att jag lär mina barn glädjen med "riktig" skidning 😊
Blev inga fastlagsbullar eller ärtsoppa fast det var fastlagstisdag. Men de blev pannkaka till kvällsbit 😋 Lite vardagslyx!
Önskan är att vi skidar idag igen. Kan ev. vara lite blött i spåret... 😕 Vi ska testa.
Morgon starta vi i alla fall med en "vitaminbomb" - smoothie ❤🍏🍐🍊🍋 Apelsin, päron, kiwi, äppel, kvarg och is. Mums blev det! Och en liten skvätt citron 😉 Nu är vi redo för en ny dag! 👍