sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Jeee!! Ny Buzzador kampanj!!


Fick chansen att vara med i ytterligare en Buzzador kampanj :) Denna gång är det frågan om Maxim  produkter som läåmpar sig för idrottsprestationens alla faser, från tankning till återhämtning. Använder inte alltid någon speciell produkt för återhämtning, det blir oftast ett glas mjölk och en banan, efter styrkepass en proteinshake. Ska bli jätte kul att att testa dessa produkter, så jag väntar ivrigt på paketet!
 
 
 

 
 
Pääsin jälleen kerran mukaan Buzzador kampanjaan ja tällä kertaa pääsen testaamaan Maxim tuotteita jotka sopivat sekä tankkaukseen ja urheilusuorituksen jälkeen. Käytän epäsäännöllisesti palautustuotteita, riippuu paljon mitä olen tehnyt jne. Joten innolla odotan Maxim pakettini ja tuotekokeilu! 

lauantai 30. maaliskuuta 2013

Påskhelg och träning

Glad Påsk till er mina läsare!! Härligt med lite långhelg mitt i terminen, just precis vad man behöver för att samla krafter och energi för slutspurten inna sommarlovet :)
 
 
Hauskaa pääsiäistä teille kaikille!! Ihanaa tällainen pitkä viikonloppu kesken kevätlukukauden, juuri mitä kaikki tarvitsevat että jaksaa puristaa pari kuukautta vielä ennen kesälomaa :)
 

Äntligen, äntligen så frisk att det går att ge sig ut på löpruna :) Gjorde en egen utmaning inför påskhelgen; löprunda alla lediga dagar. Ja.. jag tjuvstarta redan på torsdag och idag (lördag) blev det en vilodag då mitt opererade ben fick lite "stryk" i halkan igår, men imorgon igen. Så summan skall bli fyra löprundor - fyra lediga dagar :) Jess!!  På torsdag blev det ett kort och effektivt pass, flåsigt och sedan svingade jag kettlebellsen ännu då jag kom tillbaka på gården. På fredag blev det en lång runda i strålande solsken och "bara" 2 km på blankhal väg. "Vår" väg, liten sandväg i skogen, har inte smält ännu, de stora vägarna har gjort det, så de sista kilometrarna blev att gå och springa. Så tänkte jag att "ja, men det här går bra" och halkade till och trilla och benet som opererade i höstas fick sig en smäll och har värkt rejelät idag. Så sista kilometern blev att gå. Imorgon igen och det står "backlöpning" på schemat, och backen jag brukar använda är bar :) :)

Det bästa, man klarar sig redan nu med passlig mängd kläder och det är skönt. Gillar att springa då man inte behöver så många lager på lager :)

Vihdoin olen sellaisessa kunnossa että voin lähteä juoksulenkille :) :) Ihanaa!! Tein itselleni haasten, pääsiäisena joka päivä lenkki. Otin varaslähtö jo torstain, mikä ei vielö ollut vapaapäivä, ja tänään (lauantai) on lepopäivä. Jo sen takia että likastuin eilen ja syksyllä leikattu jalka sai kova tällin ja on särkenyt koko päivä. Huomenna taas lenkki ja ohjelmassa lukee mäkijuoksua!! Tiet ovat ok kunnossa, kaikki muuta paitsi meidän "pikkutie" joka eilen oli aivan jäässä. Kävely onnistui melko hyvin, vaikka oli liukasta. Tulio sitten kohta missä ajattelin että "joo, joo, juoksu onnistuu kyllä" ja nurin menin. Sellaista sattuu...

Paras on että kevyt juoksutakkii riittää jo, kun päivällä lähtee ja aurinko paistaa :)


Hittade en ny app, RunKeeper, gillar den. Har en röst som berättar tid och sträcka, kul att koll!

Löysin uusi sovellus, RunKeeper, tykkään!! Siinä on ääni joka kertoo aika ja matka.

keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Hemma pass - i like it!!

Drog igår kväll ett pass "body workout" där vi gjorde en massa övningar med gummiband... Jag var sjuk i benen imorse... hmm.... undrar hur deltagarna var ;) Men gott gjorde det :) Men man säger ju, träningsvärk försvinner genom att träna, så blev ett hemmapass på morgonen! Gillar de här morgnarna då jag börjar undervisa först kl. 11 :) Hinner få mycket gjort efter att ungarna är på dagis och skola. Idag blev det träning, passet nedan. Gillade det och det fungerar och snabbt avklarat :) Och svettigt var det, om någon undrar ;) 
 
 

Kävin eilen illalla vetämässä kiinteytys jumppaa missä käytettiin kuminauhaa ja tehtiin paljon liikkeitä kuminauhan avulla. Minulla on lihaskipua aamulla... hmmm... mitä niillä muilla mahtoi olla ;) Mutta joku sanoi, se lähtee sillä millä se on tullut, että eiku treenivaatteet päälle ja liikkeelle. Tein ylläoleva kotitreeni, 30 minuuttia, nopea, tehokasta ja hikistä!! Tykkään niistä aamuista kun lähden töihin vasta kl. 11, saan paljon hyödyllistä tehtyä aamulla kun olen yksin kotona :)

tiistai 26. maaliskuuta 2013

Frustrerad...

 
Efter en hel massa förkylnings och sjukdom elände tog jag mig äntligen till gymet idag... Och guuuud så frustrerad jag blev. Trodde verkligen att det gym jag nu valt skulle vara ett ok ställe i.o.m att det är öppet för alla (män och kvinnor) och inget viss tids medlemsskap osv. Men icke... idag råkade där vara ett gäng lite yngre kvinnor, som hade allt annat på agendan än träna. De satt kvar i maskinerna och pratade med varandra, de mest fnissa och hade sig och dreas "träning" var nog mest att lite vifta med en tygnd eller svänga några tag med lårpressen, för att sedan återgå till att fnissa och skvallra. Störde mig så enormt på deras sätt. Efter att jag tagit i rejält och svettats (behövdes inte mycket efter denna långa paus) och ställt tillbaka viktskivorna jag använt vid bänkpressen, hör jag en säga till en av de andra "nej, gå inte dit, stången är svettig när hon där just måste visa hur mycket hon lyfter...." ööööh????? Vad??? Hade en mycket besk kommentar på tungan, men svallde den snällt. Hallå likosm!! Vad gör man i ett gym??? Jo tränar!!! Skvallra kan man väl göra på ett kaffe. Blir så irriterad på de som skall lägga till smink och spraya håret innan de går ut i gymet och sedan ta upp maksiner och sitta och blädda i senaste Cosmopolitan.... Arggghhhh!!! :( :(

Ursäkta, men ett gym, där tränar man, man svettas, pustar och stånkar och alla gör det de ska. Nu är det mycket nära att jag lämna det stället, tänker inte nämna namn... I skolan där jag börjat studera finns ett eget litet gym, börjar gå dit istället. Inget lyx, bara ett gym med just det vad man behöver, fria vikter och lite till. Tack, det räcker för mig! Och därtill kör jag hemmaträning! Lite yayog och kettlebell. Varför betala flera tior i månaden för ett ställe där man tydligen skall vara piffad till tusen för att passa in!?


Så jag tror minsan jag såg ut som Lilla My på gymet idag ;)







Pitkän flunssa kierteen jälkeen pääsin vihdoin salille tänään... ja voi että minua ärsytti siellä... Olin sitä mieltä että nykyinen sali on ok paikka, ei sellainen missä pitää sitoutua moneksi vuodeksi, vaan sellainen missä peritään kk-maksu ja voi milloin tahansa sanoa jäsennyys irti, sali joka on tarkoitettu sekä miehille että naisille, ja juuri tämän takia olin niin varma että tämän päivän ilmiö ei tulisi vastaan salilla. Tänään seillä sattui olemaan ryhmä nuoria naisia. Pukkarissa oli kiva hiuslakka/hajuvesi pilvi ja meikit viimeisen päällä ennen kun he lähtivät salin puolelle. No, treeneistä ei heidän kohdalla voi puhua, se oli juoruilua, hihitystä ja teinimäinen käytäntö :( Ja ilm. salille ei mennä hikoilemaan, koska oli pakko keskenään kommentioda että penkkipunnerrus laitteeseen ei voi mennä sen jälkeen kun minä olin ollut siellä, koska siellä voi olla hikeä!! Voi huh huh!!!! Tänään oli juu rankka treeni pitkän tauon jälkeen ja hiki tuli. Minulla on aina pikkuåpyyhe mukaan ja pyyhin laiteet oman käytön jälkeen. Sain toki treenin tehty mutta oli pinna niin kireellä kun lähdin pukkariin. Jos juoruja haluaa vaihtaa niin silloin mennään kahvilaan tai jos menee sailille, niin aivan tyhmää valoittaa jonkun laitteen ja muuta joutuvat odottaa omaa vuoroa koska "minulla on treeni kesken".... Ai mikä treeni... Istuu ja tekee pari liikettä minuutissa ja siinä välissä hihittelee...

Anteeksi... tämä tunteiden purkaus, joksu jotkut asiat ärsyttävät.... ja paljon!! Luulen että kyseinen sali on kohta yksi jäsen köyhempi ja minä treenan muualla. Aloitin (taas) opinnot ja siellä koulussa on oma sali minkä oppilaat saavat käyttää ilmaiseksi. Se ei ole hieno luksus sali, mutta sali mistä löytyy kaikki tarpeelliset välineet ja siellä voi tehdä hyvät treenit. Joten nyt on vahva tunne että minä siirryn koti treeniin, yayog (you are your own gym) ja kahvakuulailua, lenkkeily ym. Onhan minulla kotona vaikka mitä. No niin.. nyt höyryt on päässyt pihalle ja heti parempi olo ;) Ja salin nimi jää nyt mainitsematta ;) Terv. "Pikku Myy" ;)

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Stress...!!?? - egentligen inte...

Tidsbrist och bråttom är bara förnamn i mitt liv just nu... Väntar på påsklovet!!! På jobbet, en hel massa prov som skall korrigeras, friskrivningar som skall läsas och bedömas, planera intressanta lektioner och ge 110% av sig själv - men trots allt, så känns det så bra!! Och efter jobbet har jag nu några veckor lett timmar runtom i vår "lilla" stad... och lite grannkommunerna också ;) Men det vet ni... Oj, oj vad kul det är! Hade en helt otrolig euforsik känsla efter senaste timmen, så kul att ge allt, bjuda på sig sjävl och "pusha" deltagarna att ge sitt allt! :) Livet är så bra just nu!
 
Får jämnt frågan; "hur hinner du??" "Hur orkar du??" Ja, jag trivs med det jag gör, jag gillar mina jobb just nu!!
 
Trots stress och tuffa tidtabeller, så har har jag ätit jätte bra de sista veckorna. Är så nöjd med att jag hittat balans i kosten, det ger så bra energi att klara sig genom de tider då man rusar från ett ställe till följande :) Det som kanske lite lider är den egna träningen... Men till kvällen inplanerat ett joggingpass och kettlebell :) Tänker trotsa kylan ;)


 
En talrik med god och nyttig middag / Terveellinen ja hyvänmakuinen illallinen
 
 

Stressi ja kiire on vaan elämäni etunimet juuri nyt... Töissä aika paljon tekemistä, kokeitä pitää korjata, lukea oppilaiden kirjoituksia, suunnitella tunteja ym. Mutta, hei, nautin siitä!! Ja vapaa ajallani olen pitänyt todella paljon ohjauksia viimeiset viikot, sekä omassa kaupungissa ja muualla!! Ihanaa!! Nautin myös siitä kun astun ryhmän eteen ja musiikki alkaa, saan anntaa kaikkeni, motivoida, kannustaa ja innostaa ryhmä liikkumaan!! Olen niin onnellinen juuri ny!!

Saan usein kysymykset: "Miten jaksat??" "Mistä löydät aikaa??"

Aikaa löytyy kunhan järjestää asiat niin ja jaksan koska saan siitä niin hyvä fiilis. Olen sen lisöksi niin onnellinen että vaikka elämä on kiireinen pari viimesitä viikkoa, ruoka on ja säännölliset ateriat ovat pysyneet kurissa! Koska syön hyvin ja terveellisesti, nukun riittävästä, siitä saan energia jaksaa päivästä toiseen! Juuri nyt kaikki toimii! :) Vaikka oma treeni vähän kärsii... :/ Mutta tänään suunnitelmissa lenkki ja kahvakuula :) Pakkasesta huolimatta!

sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

En bra dag - trots allt!!

Det blev en riktigt bra dag trots allt!! :) Har fått en hel massa saker gjorda här hemma, så känns ju på ett sätt bra att det blev en "hemmadag" och har kunnat utnyttja den effektivt. Det blev biltvätt och städning ;) (jodå, det fixar jag själv när det gäller min bil...), mys med killarna, träning och njuta av solen och kaffe ute på trappan!
 
 
Tästä tuli sittenkin aivan mainio päivä!! Olen saanut todella paljon tehty täällä kotona, joten oli ehkä onni että jouduin jäämään kotiin. Nyt hyvä omatunto kun paljon "pakko tehdä" asioita on tehty. Auto on pesty ja siivottu (kyllä, hoidan se ihan itse..), olen viettänyt laatuaikaa poikien kanssa, sain pienen treenin tehty ja olemme nauttineet auringosta ja ekat kaffet omalla kuistilla! Ihanaa!!
 
 

De här låg i snön och ropade just precis så här ;) Så böt om, och drog till med ett extempore kettlebell pass. Lite uppvärming; rörelseövningar, jumping jacks, höga knälyft och ett varv av "programmet" med lätt kulla som uppvärmning. Sedan körde jag igång:
* 40 swingar
* 20 snatch
* 20 clean
* 30 press (en kula och höll i med båda händerna)

3 varv och tre olika kulor och puuuust säger jag bara :) Det var svettigt och tugnt! Men efteråt var det en nöjd och glad tjej :) Det var första ordentliga passet på över en vecka, då förkylning, peniclinkurer och stressig tidtabell har hindrat mig. Men nu är det förbi! Och oj oj vad härligt att träna ute i solen!!

Lumessa makasi kaksi kahvakuula ja olen ihan varma että huusivat minulle "hei tuu leikkii meidän kaa" ;) Joten vaatteiden vaihto ja ulos treenaamaan. Kehitin joku oma treeni ja sillä mentiin. Ensin vähän alkulämmittely, vähän kiertoliikkeitä, x-hyppyjä ja polvennostoja ja yksi rauhallinen lyhyempi kierros liikkeitä. Sen jälkeen tositoimeen;
* 40 etuheilautusta
* 20 tempausta
* 20 rinnallevetoa
* 30 punnerrusta (yksi kuula ja molemmilla käsillä kiinni)

3 kierrosta ja kolme eri painoista kuulaa ja huh huh.... Olipa hikistä puuhaa! Mutta jälkeenpäin niin onnellinen tyttö :) Eka kunnon treeni yli viikkoon, kun flunssa, lääkekuurit ja muuta on häirinnyt. Nyt olen taas kunnossa ja täältä lähtee!! Ja oli ihanaa treenata ulkona kun aurinko paistoi!!

 Svettig och nöjd! / Hikinen mutta onnellinen!
 
 
 
Mina gulliga ungar hade kokat kaffe åt mig medan jag höll på (gav en liten vink åt dem ;) ) så satte mig på trappan i solen med en stor mugg kaffe och njöt av vad jag just åstadkommit! Livet är härligt! Snart kommer mannen hem och sen blir det lite sändagsmys med hela familjen! Just nu känns allt så bra i livet!!

Mun ihanat lapset olivat keittäneet kahvia minulle (pieni vinkki annoin kyllä heille...) kun heilautin sitä kuulaa. Oli mahtavaa nauttia kahvista omalla kuistilla, aurinko paistoi ja siinä mittari näytti jo reilusti plussaa!! Kohta mieheni saapuu kotiin ja luvassa sunnuntai löhöilyä koko pereh! Elämä on tällä hetkellä niin mahtavaa kun vaan voi olla!!

Inte som jag tänkt mig....

Ja.... alltid blir det inte riktigt som man tänkt sig.... Just nu skulle ja ha varit i Nådendal... och precis just nu gått med på ett BootCamp pass och svettat med en gäng andra likasinnade... Men vad gör jag, jo sitter hemma, har precit njutit av söndagsfrukost och ser att solen lyser där ute... Ja, bara acceptera situationen och göra något bra av dagen :)

Igår blev min stora kille sjuk, vi satt på läkarmotagningen halva dagen och han hade riktigt hög feber. Mannen är på jobbresa, så visste ju redan igår att veckoslutet blir lite annat än tänkt.... Min supersnälla svärmor erbjöd sig att ta barnen precis som planerat, men E var så mammig (kan man vara då man är sjuk, fast man är 8 år) och blve jätte ledsen och sa att hon ville inte, han vill vara med mamma. Då prioriterar man om och tänker att ja... det kommer en ny chans nästa år och ev. annat kul innan dess. Så får passa på att bygga upp ett eget pass åt mig idag, gå ut en stund och njuta av solen och livet! 

Niin... aina asiat eivät mene niin kuin olet sunnitellut... Juuri minun olisin pitänyt olla Naantalissa ja näillä minuuteilla BootCamp tunnilla, hikoillut ja tehnyt töitä muitten kanssa.... Mitä teen... olen kotona, söin äsken aamupalan ja auirnko paistaa. Pitää vaan hyväksyä että tänään suunnitelmat menivät uusiksi :)

Eilen vanhempi poika sairastui ja istuimme puolet päivästä lääkärin vastaanotolla. Hänellä oli todella korkea kuume ja veto poissa. Mieheni on työmatkalla joten tiesin heti että viikonlopusta tulee hieman erilainen kun mitä olin odottanut. Super ystävällinen ja kiltti anoppi tarjoiutui heti että hän ottaa tottakai pojat niin kuin oli alunperin suunniteltu, mutta E oli itkuinen ja halui olla minun lähellä ja kysyi jos voi jäädä kotiin. Siinä tilanteessa pitää miettiä uudestaan ja muuttaa omat suunnitelmat. Jäin kotiin ja tänään teen tästä päivästä jotain hyvää. Niitä tapahtumia tulee uusia ja turha murehtia että tämä jäi väliin. Joten tänään teen kotitreenin ja nautin aurinkosta ja elämästä!

perjantai 15. maaliskuuta 2013

Raw * bite

bild härifrån/ kuva täältä

En ny bekantskap och jag gillar den! Ville ha något gott te så här fredag till ära ;) och gick in i Life här i Borgå. Såg att de hade av de här Raw Bite "godiset" som jag läst om i flera bloggar. Tänkte att ja, måste ju testa och vad god den var!! Gillar verkligen. Smakade på Raw Bite Raw Cocoa, nam!

Råkade också idag "snubbla" över en intressant nätsida, xoco.fi (detta är INTE reklam!) En nätaffär för alla vi som gillar bra alternativ i livet. Värd att kika in och kolla deras utbud. 

Uusi tuttavuus minulle, Raw bite raakapatukka. Kävin Life myymälässä ostamassa teetä ja siinä hyllyllä näin laatikollen Raw Bite patukoita. Olen lukenut näistä blogeissa ja niitä on kehuttu todella paljon. Ostin yhden ja oli todela hyvä!! Se oli Raakasuklaa patukka, suosittelen!!

Törmäsin myös tänään toiseen uuteen juttuun, xoco.fi verkkokauppa joka myy paljon superfoodeja, pähkinöitä, pautkoita ym. Kannattaa käydä kurkkaa (ja tämä ei ole mainos....) :)

keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Yoga - I like it!!

Ja ni.. hade då aldrig trott att jag skulle falla för en sådan sak som joga.... Men jo, så gick det!! Fick chansen att pröva ett joga pass och vet ni.. nu sitter jag och kollar var jag skulle kunna få göra det igen, på nytt. Så lugnt, skönt, avkopplande och precis vad min stressade själ och kropp behövde. Här ser vi igen det här med fördomar... man skall testa på allt innan man säger "nä, gillar inte" :) För jag gillade, massor!!


Niin se vaan kävi... Minulla oli mahdollisuus testata jooga ja en olisi uskonut, mutta jäin heti koukkuun... siis ihan uskomatonta... Niin ihanaa, rentouttavaa, rauhallista.. juuri sitä mitä tämä keho ja sielu tarvitsi, kun muuten elämää pyörii niin kovalla vauhdilla että heikompaa hirvittää :) Nyt etsin paikkaa missä vopin uudetsaan kokeilla ja tehdä tästä vaikkapa säännöllinen harjoitus! Taas olen oppinut, pois kaikki ennakkoluulot ja avoimella mielellä pitää kokeilla myös uusia asioita! Tästä tykkäsin!!

perjantai 8. maaliskuuta 2013

Hoppsan då....

Om vi ser tillbaka några år, så kunde jag ju inte tänka mig att stå på skidor, alltså nu pratar vi terräng skidor. Det var nej, nej.. men så kan tycket ändras! Och det har det gjort riktigt rejält... :) Jag har skidat så flitigt iår at min ena känga har gått sönder :( Tråkigt, men samtidigt lite kul, att det här med skidande blivit så roligt! Och ett mål för vintern 2014... ;) Ja, det handlar ju om något långlopp ;) Så om det är en snörik vinter igen nästa år, så vet ni att jag beställde den :D Och nya skidor står högt på "att skaffa"-listan :)
 
 
Muutama vuosi sitten hiihto ja minä oli aivan mahdoton yhdistelmä. Mutta niin vaan ne asiat muuttuvat!! Ja muutos on hurja ;) Olen tänä talvena hiihtänyt niin paljon että toisen monon vetskari on mennyt rikki!! Siis minä.. aivan käsittämätöntä ;) Harmi että kenkä mennyt rikki, mutta tämä innostus on saanut minut asettamaan tavoite vuodelle 2014... ;) Jep.. puhutaan nyt jostain pitkästä matkasta, Suomessa... ;) Joten jos ensi talvi on lumirikas.. minä olen se syy siihen :D MInä olen tilannut sellainen talvi! Ja uudet sukset ovat hankintalistalla!

Beautiful...

En härlig kvinnodag till alla mina, kvinnliga, läsare ;) Njut av dagen!! Och kom ihåg; "life is beautiful and so are you!"


Ihanaa naisten päivä, kaikille (nais)lukijaille ;) Nauti päivästä ja muista; "life is beautiful, and so are you!"



Nu börjar min förkylning ge med sig, så nu ska det bli träning igen, sakta start, men snart ska jag vara igång igen!! Längtar efter att få svettas, muskelvärk och känslan efter ett pass!! Ja.. i någons öronen låter det ju inte friskt, men det är det!!

Flunssa alkaa olla ohi ja kohta pääsen taas treenamaan! Pikkuhiljaa, pienin askelin... Kaipaan sitä, että saan hikoilla, lihaskipua ja se tunne treenin jälkeen...!!! Niinpä... jonkun toisen korvissa tämä kuulosta siltä että ei hän voi olla treve ;) mutta on hän, hyvin tervejärkinen ;)

torstai 7. maaliskuuta 2013

Oral B Pro-Expert

Tjaaa.. gillar ju tandkrämen jag fick att buzza.... men det här är inte vad jag gillar... :( En tub som klottar och korken är fylld med tandkräm som kletar sig på resten av tube... Nä... Gör en bättre tub tack! ;) 
 
Tykkään todella paljon siitä Oral B Pro-Expert hammastahnasta mikä buzzaan juuri nyt.... mutta toi tuubi... ei ei... tahna valuu sieltä itsestään ja se ei ole kivaa kun sitä on koko korkkia täynnä. Hmm.. hyvä tahna mutta parempi tuubi, kiitos!! ;)

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Buzz, buzz - Omega3

Har i en veckas tid buzzat Möller Omega 3 småfiskar åt mina pojkar. De har redan tidigare regelbundet ätit Omega3 varje dag, men den här Möllers var en ny bekantskap för oss. Den väckte rätt så delade åsikter. Förpackningen i sig lockar till köp, den är pigg, färggrann, barnvänlig och produkten är prisvärd. Har kollat pris i "min" matbutik.
 
Själva tabletten är en geleliknande liten orange fisk. Den är mjuk till konsistensen och meningen är att den skall vara lätt att tugga. Det är den. Jag har testat produkten själv också :)
 
Som det syns från bilden, så både gillas och ogillas produkten är hemma :)
 
Den äldre, han gillar inte ett dugg. Men han är också typen som är extremt känslig mot lukter och han anser att den lilla oranga fisken luktar och smakar fisk (!!) :) och han tyckte det var äckligt att tugga kapseln och i hans tycke för stor att skölja ner med vatten som den är. Det fungerar ju också, man behöver ju inte tugga den. Så han vill inte bli en trogen användare. :)
 
Den yngre, hos honom gick det hem. Han tyckte det var lite småroligt att låta fisken sakta smälta på tungan och helst springa till spegeln och kolla hur den blev mindre och mindre :) Och hos honom gillas allt som är sött och smakar gott. Den yngre igen har ahft svårt att svälja de Omega3 vi använt, så för honom var detta ett mycket bra alternativ :) Den fick helt klart tummen upp av "lillebror"
 
Min åsikt då... En prisvärd produkt som inte innehåller konstgjorda smak-, sötning- och tillsatsämnen. För det behöver inte våra barn! Så jo, produkten har fått en plats i vårt hem, den lilla vill ha denna, den större den vi använd redan tidigare.
 
Suurinpiirtein viikon aikana olen buzzanut Möllerin Omega3 pikkukalat minun pojille. Meillä on jo aikaisemmin ollut käytössä Omega3 ja pojat syö niitä säännöllisesti, mutta merkki on ollut toinen. Nyt tämä tuli meille tutuksi.

Pakkaus on ihanan värikäs, mielenkiintoinen, houkutteleva ja todellakin rahansa arvoinen. Olen tarkistanut "omasta" kaupasta paljonko paketti maksaa.

Kuten kuvasta voi todeta, tuote sai hyvin erilaiset mielipiteet meillä :)

Vanhempi hylkäsi tuotteen nopeasti. Hän oli sitä mieltä että tuote maistuu ja haisee kalalle (!!) :) Ja hänen mielestä oli ällöttävää pureskella se pikkukala ja tuli "yökkö" refleksi. Hän yritti myös huuhdella kapseli alas vedellä, mutta siihen se oli taas liian iso, hänen mielestä. Joten hänen mielipide. Hän haluu käyttää ne mitkä olemme tähän asti.

Pikkumies tai peukutti tuotteelle :) Hän oli sitä mieltä että se oli niin hauskaa antaa se pikkukala sulaa kielellä ja juosta peliin kattoo miten se pienenee. Hänllä taas on vaiketa huuhdella jotain tabletteja vedellä alas, hän ei osaa sitä ja ne jää yleensä suussa pyörimään :) Tämä oli hänelle hyvä vaihtoehto. Ja kaikki mitä tuoksuu hyvälle, maistuu makealle ja on kivan näköistä uppoo tälle pikkukaverille ;)

Minun mielipide; todella rahanarvoinen tuote, hyvä lapsille ja tuotteessa ei yhtään väri-, makeutus- tai säilöntäaineita. Tämä on hyvä asia, lapset eivät tarvite niitä! Kannattaa kokeilla tätä tuotetta! Voit tutstua tuotteeseen Möllerin sivuilla.

perjantai 1. maaliskuuta 2013

I'm alive... I think...

Efter ett aktivt sportlov var det på måndag igen dags att gå tillbaka på jobb. Men jag gjorde det gärna, var roligt att se "mina" elever igen :) Men mindre roligt var att veckan körde igång med rivstart... har en rätt så fullspäckd måndag (övelag). Leder tre gymnastikgrupper efter varandra och alla tre på olika håll i Borgå... Nice ;) Så jag förflyttar mig från plats A till B till C med gasen i bottnet... Men jajaaa... Jag har valt det själv ;) På tisdag ett jobbigt möte och på onsdagkväll satt jag i soffan och fundera "gå eller inte gå" till innebandyträningarna. Hade små känningar i halsen, men tänkte ähh... inget farligt och gick iväg. Skulle inte ha gjort det!! På torsdag vakna jag med halsont som blev värre under dagen och natten till fredag var den värsta jag upplevt! Så en tur till arbetshälsovården, svalgprov och svaret: Angina!! Den första i mitt liv och oj oj vad ont man kan ha i halsen. Klarar inte av att äta något som är "stort", så det är flytande föda jag levt på idag och isglassen är min bästa vän ;) Fick en penicilinkur och skall väl bli bra igen. Så jag har spenderat dagen i soffan under en filt, fast jag mycket hellre skulle ha varit på jobbet! 
 
 
Maanantaina oli taas paluu arkeen ja meno oli sen mukainen. Viiko alkoi kiireisellä maanantai iltana. Ohjaa kolme liikuntaryhmää maanantaisin ja kaikki kolme eri puolella Porvoota :) Ihanaa!! No joo.. itse sen päätöksen tein että halun ne kaikki ryhmät maanantaina. Tiistaina raskas palaveri (henkisesti raskas) ja kekiviikkona alkoi olla olo että menenkö saba treeneihin vaan en. No menin ja torstaina heräsin ja kurkkukipu oli aikamoinen. Illan aikana kipu vaan kasvoi ja perjantaina oli jo pakko soittaa työterveyteen. Nielukoe ja tulos - Angina! Elämäni eka, ja toivottavasti viimeinen. Voi sitä kipua kurkussa, peniciliini kuuri ja särkylääkkeitä ja ruoka, no jotain sellaista hellää ja kylmää. Tämä on kamala, onneks viikonloppu edessä ja sellainen joka on ilman ohjelmia, saan levätä ja nukkua!