maanantai 18. elokuuta 2014

No excuses!

Ni vet... de där "det finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder" ;)
Men ärligt!! Visst känns det trist då de är "storm" och duggregn och du ska iväg på löprunda...:/ Vart försvann sommaren, utan förvarning??!! :O
Det blev att gräva fram jacka idag, men vägra ännu långa tights... ;) och visst, de var en mycket uppfriskande runda idag, inte lång, men snabb :)
Nu jobba lite på slutarbetet, sedan mat och så kallar jobbet och kvällstur :)
Ny vecka med nya möjligheter!

sunnuntai 10. elokuuta 2014

Nytt namn! :)

Bloggen fick ett nytt namn och ett nytt fräscht utseende! :)
Healty & Happy Life - det är just vad livet är nu! :) Mår så bra i livet, allt liskom rullar och flyter på; ett jobb jag trivs med, studier som är "fem före slutförda", två härliga och friska ungar, en man som jag älskar och det bästa - hittat en bra balans med hälsa och välmående. Just så där som det ska vara!

Så välkomna nya och också gamla läsare - i´m back ;)