Fick en förkylning på besök, som tvingade mej till en veckas vila.... Hann precis komma igång med träning igen då följande problem dök upp. Yrsel och illamående från första stund då jag fick upp ögonen på morgon. Bet ihop och led ett par dagar, fram till igår, då yrseln var så kraftig att jag bara kräktes på morgonen. Iväg till läkare, som undersökte och gjorde tester. Till slut kom läkaren underfund med problemet, lägesyrsel... Kallas också kristallsjukan... Jep, jep... Remiss till fysioterapi som via rörelser ska hjälpa mig att bli kvitt problemet. Men dit får jag gå först om en vecka, fanns ingen tid innan de :( Så nu går jag omkring och känner mig som om jag skulle ha druckit alldeles för mycket alkohol :/ Värst är det då jag lägger mig ner... Halvligga, halvsitta fungerar fint! Morgnarna är värst då jag ska komma ur sängen...
Så nu är träningen (igen) en stund på vila, vågar mig inte ut på löprunda, inte svinga kettlebellsen heller. Underligt nog gick det bra tidigare i veckan. Enda som kändes konstigt efter måndagens kettlebell var att jag var så trött efteråt, somna sittande i soffan efter duschen :/ och vakna på natten av att min värld snurrade. Trodde först att det var bihålorna som krångla...
Jajaaa.. Skall väl bli bra det här med. Men blir nu ingen Helsinki Workout för min del imorgon :'( snyyyft!! Men försöker tänka, det kommer fler tillfällen, nu är hälsan viktigare! Så alla ni som är på väg, ha det så kul!!



