Näin syksyllä on kiva päivittää omat treenivaateet. Tai haaveilla siitä ;) Kävin selailemassa verkkokauppoja, mitä kivaa on tarjolla ja löysin paljon kivaa. ;)
Tässä muutama sellainen vaate jonka hyvin voisin lisätä "toivelistallani". Punaiset juoksutrikoot... hmmm... ovat kyllä niin ihanan pirteät! :) Suosin kyllä mustia treenihousuja, ja jopa minun mustat adidaksen trikoot missä on pinkit raidat ja yksitryiskohtat ovat minulle hieman liian "outoja". Silti nämä punaiset trikoot olisivat niin kivat ja kyllä minä lähtisin mielellään lenkille punaiset trikoot jalassa. Merrki on Soc.
Toiset kivat on noi Adidaksen harmaat "raidalliset", siinä on joku kiva juttu ja ne vaan ovat sellaiset että kyllä toivon että ne joku päivä löytyy minun kaappiin. Sama sarja on harma toppi. Yhdessä ehkä liikaa, mutta harma toppi ja punaiset trikoot, olisi kyllä kiva :)
Niken huppari löytyy myös toivelistallani ja samoin Niken upean näköiset treenitossut :)
Kaikki kuvan vaatteet löytyy Stadiumusta. Stadium on omasta mielestä kiva kauppaa. Yksi syy miksi tykkään siitä on se, että sieltä löydän itselleni, miehelleni ja lapsille vaatteita. Ei vaan Stadium.. tai ehkä ihan hyvä juttu... ;)
Jessi
Så här på hösten är det väldigt lockande att uppdatera sitt eget skåp med träningskläder. Här några plagg som jag föll pladask för. Brukar vanligtvis föredra svarta byxor av något slag, men de här röda byxorna från Soc, visst är de pigga. Samma de gråa "randiga" från Adidas. Tröjan och de snygga Nike tossorna skulle jag inte ha något emot att hitta i min egen garderob ;) Kanske det blir att börja skriva sin önskelista för julen snart.. ;) Bilderna i kollaget är plockade från Stadiums sida. En affär jag verkligen gillar, då det finns kläder för träning och fritid, för hela familjen i den. Synd att den inte finns i min stad... Eller kanske bara bra :)





















