En lugn söndag - frukost i lugn och ro, en bra bok, glada ungar och hela familjen samlad! Love it!! ♥
Och nu kläder på, ut i den friska höstluften och svettas!!
En lugn söndag - frukost i lugn och ro, en bra bok, glada ungar och hela familjen samlad! Love it!! ♥
Och nu kläder på, ut i den friska höstluften och svettas!!
Att bli lycklig av att få svettas, låter kanske helt galet, men så är det! :)
Förra veckan blev det inga ledda grupper, höstlov. Men igår starta det igen; happy!!
Och två svettiga timmar blev det. Intervall pass för båda grupperna, med övningar var och en kan anpasa enligt egen kondition och ork. Det gillades! ;) Det var deltagare med blossande röda kinder som gick ut ur salen. Då känner du "tränar lycka" ;)
Det flyttade en konditionscykel hem till oss :) Det gör mej också lycklig!! Så nu trampar jag på den innan morgontur och lite dumbell övningar för armar, axlar, rygg. Finns inget gym som passar mej just nu. Det som jag gillar ligger på andra sidan stan och rätt långt från jobbet. Det andra, ett gammalt men fungerande öppnar inte så tidigt. Så kör med hemmaträning just nu. Helt okej det också! Tror motivationen och inspirationen sakta är på väg tillbaka ♡ Små steg, men åt rätt håll :) Bra så!
Life is good! ♥
Hösten och vintern är verkligen på kommande. Visst, mys med ljus och varma filtar... men längtar ju nog lite efter sommar och värme. Att kunna springa iväg på länk i top och shorts, simma, svettas på en dammig sandplan med en kettlebell i handen, ljusa kvällar osv. osv... :) Ja, listan kan bli lång!
Nu får man bara vänja sej vid kylan, mörkret, regn och rusk. Okej det också, med rätt inställning - det är lycka att leva i ett land med olika årstider.
Men visst blir man glad av att hitta en "liten bit av sommar" i butiken. Små saker som piggar upp i höstrusket!
Baby Lips i glada färger :) Gillar! Och det gör mina läppar också. Finns både med färg och utan. Det blir ju nog lite mjuka "babylips" med hjälp av de här ;)
Och smak av sommar, Coconut Protein Water. Fräscha, goda och ok mellis "on the way". Plus för skruvkorken, plus för den fräscha smaken. Gillar dem!
Efter 12 dagar jobb i sträck så ropar tossorna på mej i tamburen ;) Nu ut i kylan, sen höstlovsmys med kidsen ♥
Det är grått och mulet och kommer lite regn... men vad gör det??!! Jobblistan säger "ledigdag" så det betyder också "ta hand om dej -dag". Så på med träningskläder och ut!! Jess!! ;)
Jogging och kettlebell!! Me like!!
Blev en snabb runda, favoritrundan och sen plocka ja ut de där kettlebellsen... De har nu två dagar ropat i förrådet att de vill ut ;D Nu kom de ut ;) Säger bara; "sore muscles, happy pain".
Om de känns trist med de gråa vädret, dra på en mössa med lite "blingbling" och livet ler, energimusik i öronen och iväg! Hösten doftar gott efter lite regn :)