Tiden den bara rusar iväg... här har de varit tyst och stilla... så dammar av litet av dammet och väcker en sovande blogg till liv 😊
Så där i övrigt så har jag nog gjort allt annat än sovit den senaste tiden... Full fart liksom och träningen flyter på 😉
Får snart börja räkna ner till min semester!! Jee!!! Fyra veckor ledigt - inte illa!
Så där i träningsväg flyter de på. Gym, löpa, kettlebell och har fastnat för HIIT pass och boxing 💪 Yeah! 😆
Och ätande inget nytt. Vissa dagar blir det maaaassor av mat, ofta efter "legday" och andra mer lagom... Vad som nu sen räknas som lagom... 😕
Så här ett litet livstecken från mej! Är något mer aktiv på instagram... @jessibremer hittar ni mej där. Där postar jag allt mellan himmel och jord 😁