perjantai 24. elokuuta 2012

Treenivaatteet :)

En ole mikään merkkivaatefriikki, ja sama asia pätee treenivaatteissa. Minulle tärkeintä on että vaatteet ovat mukavia, istuvat hyvin ja plussana jos vielä ovat kivannäköiset ja hinta sopiva ;) Käytän kyllä merkkivaatteita ja sekaan mahtuu sekä H&M ja Ginatricot.

Varmaan olemme kaikki joskut lähteneet lenkille sellaisissa housissa että lenkistä on ollut yhtä tuskaa, sellaiset mitkä eivät pysy ylhäällä kunnolla, kiristää ja materiaali on outo. Minulle ainakin on käynyt näin!! :D Silloin tekee mieli kääntyä ja lähteä takaisin kotiin vaihtamaan vaatteet.... ;)

Mutta millaiset ovat kivat treenivaatteet...? Olisi kiva kuulla millaisissa vaatteissa muut tykkäävät treenata :)



    Kuva: nike.com


Itse suosin caprihousuja :) Niissä viihdyn hyvin. Ja yläosa saa mielumin olla hihaton, pitempi malli eikä liian tiukka, mutta ei liian löysäkään.. jep... Mulla ON vaikeata löytää kivat vaatteet missä viihdyn ;) Mutta kaapista löytyy muutama "luottokaveri" ja yritän etsiä uudet samantyyppiset... tuntuu vaan etten löydä.

Jos pitää mainita joku merkki, niin omasta mielestä Nike valmistaa kivoja treenivaatteita. Ne ovat laadukkaita, mutta monesti hinta ei yhtä mukava. Yritän aina bongata Niken vaatteita alerekeistä ja olen onnistunut siihen melko hyvin :) Koska mulle ei ole tärkeä että väri ja malli on juuri se uusin ;)


Kuva: nike.com

Nyt kun syksy tulee on kivaa vetää pitkät trikoot jalkaan kun lähtee lenkille. Minulla on vaan yksi iso ongelma.... Pitkät trikoot ovat tehty todella pitkille naisille, ja minä en ole kun 163cm "pitkä", joten minulle kaikki jäävät liian pitkäksi. :( todella tylsää!!

Että onko kellään vinkkejä, onko olemassa joku malli tai merkki joka eon tehty lyhyille naisille....??? Jos on niin kerro minulle :) Tuntuu tylsältä kun jotuu käärimään lahkeet... :/


Jessi

Edit: Löysin hyvät pitkät juoksutrikoot, Adidaksen trikoot, missä ei ole liian pitkät lahkeet :) :) Jee, jee!! Varmasti joku 7/8 malli, ja ne ovat mulle juuri sopivat ;)

1 kommentti:

  1. Mä kerran kysyin erään valmistajan edustajalta eräässä tilaisuudessa, että "missä on lyhyiden naisten housut"... Hän sanoi, että usein valmistajat tekevät kolmessa eri pituudessa, mutta Suomeen niistä tuodaan vain sitä yhtä pituutta. Että sillee ;)

    VastaaPoista