On minä jo monta kerta maininnut että smoothiet ovat niin herkullisia ja smoothie on minulle yksi lempi välipala, aamupala tms. Olen pari päivää istunut koneen ääressä koulutöiden parissa ja ne päivät tuntuu ettei ruoka maistu ollenkaan. Tai ei ainakaan samalla tavalla kun silloin kun liikkeelle ja aktiivinen. Mutta nyt oli pakko olla ahkera ja saada raportteja valmiiksi.. Ja sain!! Jee, hyvä minä ;)
Nämä päivät smoothie on ollut minulle lounas. Helppo, nopea ja virkistivää. Ja smoothie on siinä mielessä helppo valmistaa, sinne voi laittaa mitä halua ja mitä kotona kaapista löytyy. Eilen smoothien meni luonnonjogurtti, vettä, banaani, ripaus hunajaa, pakastevadelmia ja Herbalifen protskujauhe pari ruokalusikallista. Siitä Herbaifesta aion vielä tehdä ihan oman postauksen mutta voin näin sanoa, että Herbalifen tuotteet ovat minulle jokapäiväisessä käytössä ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Toimivat!
Ei muuta kun mixeri soimaan ja lounas oli valmis! :)
Kävin viikolla tekemässä ruokaostoksia meidän Lidl kaupassa. Bongasin siellä kylmäkaapissa valmiit smoothiet. 250 ml pakkaus, kierrekorkilla ja makuvaihtoehtoja taisi olla neljä eri. Yhden purkin hinta taisi olla 1,69€. Pakkauseloste yllätti, purkki sisältää; ananastäysmehu, banaanisose, rypäletäysmehu ja kookosmaitojauhe. Ei sisällä lisättyä sokeria eikä aromeja. Sisältää luontaisesto sokeria. Tämähän on aika hyvä välipalajuoma kuljettaa mukaan. Purkki suositellaan säilyttämään kylmässä, mutta uskon kyllä että jos ottaa purkin mukaan kassiin ja juo sen päivän aikana, niin ei se siinä ajassa menee pilalle.
Mausta en osaa vielä sanoa mitään, en ole maistanut. Mutta lupaan kertoa, onko se sen jälkeen vielä yhtä hyvä tuote ;)
Jessi
Smoothie.. jep love. love love smoothies!! Så lätta att laga, goda och bara den egna fantasin sätter gränser :) Har spenderat två dagar framför datorn och gjort en massa rapportet för skolan och av någon anledning smakar mat inte så bra de dagarna. Beror säkert på det att jag inte de dagarna är lika aktiv som annars. Men ska det bli klart, så är det bara att sitta :) Slängde ihop en smoothie igår som lunch, naturell jogurt, banan, frusna hallon, lite vatten, honung (pytte lite) och Herbalife proteinpulver. Ska göra ett helt eget inlägg on Herbalife, men kan ju säga så mycket att produkterna används dagligen här hemma och är nöjd med dem :)
Storhandla på Lidl i veckan och råkade där får syn på färdig smoothies i en passlig 250ml burk. Tog ju nyfiken ner det för att kolla vad det är frågan om. I innehållsförteckningen kan man läsa; ananasjuise, bananpuré, druvjuice och kokosmjölkpulver. Utan tillsatt socker och aromer. Fruktens naturliga socker förekommer. Hmmm.. alltså en helt ok mellanmåls smoothie att ha med i kassen. Rekomenderas att förvaras svalt, men har svårt att tro det far illa om den ligger i kassen en stund på dagen och dricks som mellanmål. En överraskning att hitta detta i Lidl :)


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti