Olen Buzzador ja pääsen välillä mukaan kamppanjoihin testamaan erilaisia tuotteita. Viimeks minulle tuli kutsu Oral-B sähköhammasharja kamppanjaan. Olen aina ollut sitä mieltä että tavallinen hammasharja on se paras juttu, mutta ajattelin, että kun kerran tilaisuus testata tämä tuote tulee eteen, niin otan sen vastaan. Aina mieli voi muuttua ja saattaa olla että sähköhammasharja onkin minun juttu :)
Hammasharja tuli kotiin ja siinä oli mukana muutama vaihtopää, niin myös muita kun minä pääsin testamaan sitä, esim. mieheni. Viikon verran kokeilin ja harjasin ahkerasti tällä Oral-B harjalla ja sen jälkeen se on ollut kylpyhuoneen hyllyllä.... :( Totesin, sähköhammasharja on ihan ok, siinä ei ollut mitään, ihan hyvä keksintö, näppärä jne. mutta nimenomaan tämä Oral-B Trizone 500 ei ollut minun makuun... Harjapää on valtavan kokoinen ja tuntuu että se on aivan liian iso ja sen takia lopputulos ei ole minun makuun. Harjapää on aika kova, tykkää itse pehmeästä harjasta. Mieheni kokeili sitä ja hän käyttää se edelleen, mutta ei säännöllisesti, ja juuri samasta syystä, liian iso harja.
Huomasin että tälle laitteelle sopii muita Oral B:n harjapäitä, joten pitää kokeilla jos vaikka pienempi ja pehmeämpi harjapää tekee sen että rupen käyttämään sähköhammasharja säännöllisesti .)
Jos sinua kiinnostaa tämä Buzzadorina oleminen ja halut tutustua siihen, laita minulle kommentti missä sun s-posti, lähetän sinulle kutsun :) Ehkä juuri sinä pääset mukaan testamaan erilaisia tuotteita ym. kivoja juttuja :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti