Så var 30 dagar förbi och squat challengen är över! Och det har blivit mååååååånga squats! Vissa gånger har jag haft grym träningsvärk, andra gånger inget alls. Men jobbat har jag, med och utan vikter. Har det gett resultat? Ja, det har det väl :) Tog bilder då jag starta och tog bilder då jag var klar. Bilden till vänster (det gluttar fram en pink top under tröjan) är start och bilden till höger då 30 var slut. VIsst ser man ju en skillnad, eller vad? Visst gör man det? Jag tycker det syns ;)
Har ju också sysslat med en massa annat, så visst ger det ju också resultat, men är nöjd med det som squat utmaningen gav mig! Så ni som inte testat, gör det! Det är stundvis jobbigt, men det är värt det!
Kyykky haaste on paketissa ja on aika arvioida millainen tulos on. Eli noin kuukauden aikana olen tehnyt kyykky haasteen, täältä löytyy. Se on ollut välillä rankkaa, hauskaa, palkitsevaa ja hikistä ;) Entäs tulos? No ainakin omasta mielestä näkyy että jotain sille takapuolelle on tapahtunut ;) Ihan hyvää! Eli jos et ole kokeillut, kokeile ihmeessä ;) Se kannattaa!!


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti