tiistai 12. toukokuuta 2015
Feel good - morgon
sunnuntai 10. toukokuuta 2015
Addicted to....
..... sneakers, löpskor och andra bekväma skodon 👍😊 och gärna pink eller "with a hint of pink" 😉
Tidigare... för en tre-fyra år sedan, var det klackar som gällde. I jobbet var de klackskor varje dag, klackar till fest, klack på "promenad sko" ja... klackar "all the time". Och till fest var de 10-12cm höga 😆 Sen vände livet, valde nya banor, studier, lärarjobb och sedan igen studier med inriktning på vård. Snabbt blev klacksarna kvar i skåpet och de bekväma tossorna åkte fram! Love them! ❤
Packade till slut ner alla klacka i en stor ikea kasse, alla till loppis och kvar blen några för fest och tillställningar som kräver lite "uppsnoffsig" stil!
Idag består mitt skoförråd av tossor och sneakers av olika märken; de är #nike #adidas #asics #merrell #revolution mfl. och mina fötter njuter!!! 👣 Det vad de här har gemensamt... de är rosa, pink eller med detaljer av rosa 😉 Något par vitt har hittat med! De här är min stil och jag gillar den! Bekvämt på föttern och livet känns bra!! 🌞
tiistai 5. toukokuuta 2015
Träning - love it!!
Det händer sällan att jag har möjlighet att delta i ett gruppass, vanligtvis är det jag som leder de pass jag deltar i 😉 I måndags hann jag delta i ett, mitt favoritpass - bodypump!! 😁😁
Ledaren hade valt supermusik och byggt upp ett superprogram, blev ett så bra slut på en annars lite trög måndag. Ogillar att sitta på skolning 😝 Och det satt jag hela måndag. Visst, om ämnet är intressant så då går de bra, men nu var de trist.
På tisdag tog jag mej till Borgbacken 😀 Dock inte nöjesparken i huvudstaden 😉 Nej, en "kulle" i hemstan. Perfekta trappor och backor och i dalen en underbar utsikt över det vackra gamls stan i Borgå. Det blev back- och trappträning 👍 Super var de! Väl hemma på väg i duschen, så ringer mamma: "Kommer du med mej på en pw?" Ja... visst... släpade mina gelelika ben ut på en pw i kuperad teräng. Tur de var en motionsslinga med mjukare underlag, det tacka mina vader!