maanantai 27. huhtikuuta 2015

Hej igen...

Tiden den bara rusar iväg... här har de varit tyst och stilla... så dammar av litet av dammet och väcker en sovande blogg till liv 😊

Så där i övrigt så har jag nog gjort allt annat än sovit den senaste tiden... Full fart liksom och träningen flyter på 😉

Får snart börja räkna ner till min semester!! Jee!!! Fyra veckor ledigt - inte illa!

Så där i träningsväg flyter de på. Gym, löpa, kettlebell och har fastnat för HIIT pass och boxing 💪 Yeah! 😆

Och ätande inget nytt. Vissa dagar blir det maaaassor av mat, ofta efter "legday" och andra mer lagom... Vad som nu sen räknas som lagom... 😕

Så här ett litet livstecken från mej! Är något mer aktiv på instagram... @jessibremer hittar ni mej där. Där postar jag allt mellan himmel och jord 😁

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti