sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Härliga veckoslut

Ett veckoslut fyllt med en massa roligt. Och därtill härligt sommarväder :)
Lördag var det innebandy som gällde. Esbo Rathiparm arena, där spela E.s lag fyra matcher! Superduktiga småkillar och E. "matchens kämpare" pris efter sista matchen <3 Han blev så glad! Och mamma så stolt. Mellan matcherna hann vi lite ut och njuta av solen. E. passa på att testa utomhusgymmet ;) Med förklaringen; "så att jag gör många mål och får till skarpa skott mot målet" :)
Söndag igen härligt väder. Vi tog cyklarna till killarnas fotbollsavslutning. Skönt med cykeltur. Nu är deras fotbolls säsong klar och nu byter vi till, fotboll mot hålboll ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti