Ni vet... de där "det finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder" ;)
Men ärligt!! Visst känns det trist då de är "storm" och duggregn och du ska iväg på löprunda...:/ Vart försvann sommaren, utan förvarning??!! :O
Det blev att gräva fram jacka idag, men vägra ännu långa tights... ;) och visst, de var en mycket uppfriskande runda idag, inte lång, men snabb :)
Men ärligt!! Visst känns det trist då de är "storm" och duggregn och du ska iväg på löprunda...:/ Vart försvann sommaren, utan förvarning??!! :O
Det blev att gräva fram jacka idag, men vägra ännu långa tights... ;) och visst, de var en mycket uppfriskande runda idag, inte lång, men snabb :)
Nu jobba lite på slutarbetet, sedan mat och så kallar jobbet och kvällstur :)
Ny vecka med nya möjligheter!
Ny vecka med nya möjligheter!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti