sunnuntai 10. elokuuta 2014

Nytt namn! :)

Bloggen fick ett nytt namn och ett nytt fräscht utseende! :)
Healty & Happy Life - det är just vad livet är nu! :) Mår så bra i livet, allt liskom rullar och flyter på; ett jobb jag trivs med, studier som är "fem före slutförda", två härliga och friska ungar, en man som jag älskar och det bästa - hittat en bra balans med hälsa och välmående. Just så där som det ska vara!

Så välkomna nya och också gamla läsare - i´m back ;)

1 kommentti:

  1. Jessi kiva kun laitoit linkin. Nyt mobiilina, mutta tänään koneella liityn heti lukijaksi. ♥

    Tiia

    VastaaPoista