sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Äntligen!!

Öppnar det ett gym här som passar perfekt för mej som jobbar så olika tider jag gör! För visst kan man träna efter 21 på kvällen eller supertidigt på morgonen? Ja, de kan man! Så nu tänker jag nappa på detta supererbjudande - 99€ för ett helt år!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti