sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Smoothies!

Fick en ny blender som födelsedagspresent ❤ Och märkte först nu; "Oj vad jag saknat en blender!" 😉 Har kört med stavmixer sen den gamla gick sönder och jo, visst, det har fungerat, men visst vinner en ordentlig blender!
Så härligt att kunna slänga i frukt, bär, grönsaker.... ja vad som helst och bara köra dn stund och - smoothid time! Ungarna storgillar också och får nu mini B att äta/dricka lite mer vitaminer 👍Super!!

Igår blev det en smoothie som B junior verkligen gilla. Blåbär, äppel och banan. Fick göra dubbelsats för han ville absolut ha med till dagens matcher som mellis/energipåfyllning mellan spelen. En födisgåva som hela familjen har nytta av! 😊

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti