Det händer sällan att jag har möjlighet att delta i ett gruppass, vanligtvis är det jag som leder de pass jag deltar i 😉 I måndags hann jag delta i ett, mitt favoritpass - bodypump!! 😁😁
Ledaren hade valt supermusik och byggt upp ett superprogram, blev ett så bra slut på en annars lite trög måndag. Ogillar att sitta på skolning 😝 Och det satt jag hela måndag. Visst, om ämnet är intressant så då går de bra, men nu var de trist.
På tisdag tog jag mej till Borgbacken 😀 Dock inte nöjesparken i huvudstaden 😉 Nej, en "kulle" i hemstan. Perfekta trappor och backor och i dalen en underbar utsikt över det vackra gamls stan i Borgå. Det blev back- och trappträning 👍 Super var de! Väl hemma på väg i duschen, så ringer mamma: "Kommer du med mej på en pw?" Ja... visst... släpade mina gelelika ben ut på en pw i kuperad teräng. Tur de var en motionsslinga med mjukare underlag, det tacka mina vader!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti