Stämmer ju nog delvis...
Den där känslan när du har bra flow, med både träning och mat. Allt fungerar och du mår så bra! Du blir kanske lite beroende av endorfin "kicken" träning ger... Så känns det inte bra längre, något är fel, du biter ihop och kämpar. Känns bättre ibland så blir de en runda, känns dåligt du vilar ovh vårdar men inga dagar är helt bra... Till slut uppsöker du läkare som klämmer och känner. De gör så ont att du fäller en tår eller två... så kommer "domen"; Bursitis Trochanter... Whaaat??? 😮 Jo, en typ av ansträngningsskada, infektion vid muskelfästena i höftleden. En kur med anti-inflammatoriska, fysio och VILA!!! Jösses... hur ska man klara vilan?? Medicinen, det fixar nog magen, men hur huvudet ska klara träningspaus... Det ni blir en värre sak... 😕
Så nu biter jag ihop och lägger efter "omstart" upp denna text på väggen... 😉
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti