sunnuntai 16. elokuuta 2015

Här igen!!

Ska (försöka...;) ) uppta bloggandet igen! Har haft beslutssvårigheter... stänga helt eller bli aktiv...? Svårt val! Men prövar på att bli semiaktiv ;)
Behöver ju inte bli maratoninlägg, men lite tankar, sånt som jag inte skriver på FB eller blir för långa posts på IG.
Så nu är jag här!

En förkylning ligger på lur så får bli paus från tränande ännu idag. Blää...:'( Ställde in igår också. Ska försöka om jag klarar mej undan med två dagar vila... Håller tummarna 👍
Så fick bli en lugn söndagsfrukost, med hela familjen samlad ❤



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti