Ja... kanske jag är det ;) Men visst bli man på så mycket bättre humör av glada färger när det gäller träning! Hade inte medvetet plockad med pink grejer då jag höll de första gruppassen för säsongen... ärligt!! ;) Stereon tillhör staden, väskan är medvetet köpt just pink. Vattenflaskan bara var den första jag tog från skåpet och mattan... jag den är ju nog också för flera år sedan köpt och fanns då att välja mellan grön och pink... Svårt.. nej, inte ;)
Den söta muggen är en gåva från en dagisgrupp jag praktisera i och Nike tossorna skulle gärna fått vara en annan färg, men nedsatta med 70% så då spelar färgen ingen roll! :)
Men de är ju bara så, även om jag verkligen inte funderar vad jag drar på mej, förutom att det ska vara helt och rent ;), när jag går till gymet, på länk eller och leda ett pass, så glada färger ger energi och får mej att känna mej "on the top" :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti