Det är grått och mulet och kommer lite regn... men vad gör det??!! Jobblistan säger "ledigdag" så det betyder också "ta hand om dej -dag". Så på med träningskläder och ut!! Jess!! ;)
Jogging och kettlebell!! Me like!!
Blev en snabb runda, favoritrundan och sen plocka ja ut de där kettlebellsen... De har nu två dagar ropat i förrådet att de vill ut ;D Nu kom de ut ;) Säger bara; "sore muscles, happy pain".
Om de känns trist med de gråa vädret, dra på en mössa med lite "blingbling" och livet ler, energimusik i öronen och iväg! Hösten doftar gott efter lite regn :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti