perjantai 3. lokakuuta 2014

Up and out

Det är grått och mulet och kommer lite regn... men vad gör det??!! Jobblistan säger "ledigdag" så det betyder också "ta hand om dej -dag". Så på med träningskläder och ut!! Jess!! ;)

Jogging och kettlebell!! Me like!!
Blev en snabb runda, favoritrundan och sen plocka ja ut de där kettlebellsen... De har nu två dagar ropat i förrådet att de vill ut ;D Nu kom de ut ;) Säger bara; "sore muscles, happy pain".

Om de känns trist med de gråa vädret, dra på en mössa med lite "blingbling" och livet ler, energimusik i öronen och iväg! Hösten doftar gott efter lite regn :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti