torstai 16. lokakuuta 2014

Dagens positiva :)

Hösten och vintern är verkligen på kommande. Visst, mys med ljus och varma filtar... men längtar ju nog lite efter sommar och värme. Att kunna springa iväg på länk i top och shorts, simma, svettas på en dammig sandplan med en kettlebell i handen, ljusa kvällar osv. osv... :) Ja, listan kan bli lång!

Nu får man bara vänja sej vid kylan, mörkret, regn och rusk. Okej det också, med rätt inställning - det är lycka att leva i ett land med olika årstider.

Men visst blir man glad av att hitta en "liten bit av sommar" i butiken. Små saker som piggar upp i höstrusket!

Baby Lips i glada färger :) Gillar! Och det gör mina läppar också. Finns både med färg och utan. Det blir ju nog lite mjuka "babylips" med hjälp av de här ;)

Och smak av sommar, Coconut Protein Water. Fräscha, goda och ok mellis "on the way". Plus för skruvkorken, plus för den fräscha smaken. Gillar dem!

Efter 12 dagar jobb i sträck så ropar tossorna på mej i tamburen ;) Nu ut i kylan, sen höstlovsmys med kidsen ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti