tiistai 21. lokakuuta 2014

Sweaty and happy

Att bli lycklig av att få svettas, låter kanske helt galet, men så är det! :)

Förra veckan blev det inga ledda grupper, höstlov. Men igår starta det igen; happy!!
Och två svettiga timmar blev det. Intervall pass för båda grupperna, med övningar var och en kan anpasa enligt egen kondition och ork. Det gillades! ;) Det var deltagare med blossande röda kinder som gick ut ur salen. Då känner du "tränar lycka" ;)

Det flyttade en konditionscykel hem till oss :) Det gör mej också lycklig!! Så nu trampar jag på den innan morgontur och lite dumbell övningar för armar, axlar, rygg. Finns inget gym som passar mej just nu. Det som jag gillar ligger på andra sidan stan och rätt långt från jobbet. Det andra, ett gammalt men fungerande öppnar inte så tidigt. Så kör med hemmaträning just nu. Helt okej det också!  Tror motivationen och inspirationen sakta är på väg tillbaka ♡ Små steg, men åt rätt håll :) Bra så!

Life is good! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti