sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Addicted to....

..... sneakers, löpskor och andra bekväma skodon 👍😊 och gärna pink eller "with a hint of pink" 😉

Tidigare... för en tre-fyra år sedan, var det klackar som gällde. I jobbet var de klackskor varje dag, klackar till fest, klack på "promenad sko" ja... klackar "all the time". Och till fest var de 10-12cm höga 😆 Sen vände livet, valde nya banor, studier, lärarjobb och sedan igen studier med inriktning på vård. Snabbt blev klacksarna kvar i skåpet och de bekväma tossorna åkte fram! Love them! ❤

Packade till slut ner alla klacka i en stor ikea kasse, alla till loppis och kvar blen några för fest och tillställningar som kräver lite "uppsnoffsig" stil!

Idag består mitt skoförråd av tossor och sneakers av olika märken; de är #nike #adidas #asics #merrell #revolution mfl. och mina fötter njuter!!! 👣 Det vad de här har gemensamt... de är rosa, pink eller med detaljer av rosa 😉 Något par vitt har hittat med! De här är min stil och jag gillar den! Bekvämt på föttern och livet känns bra!! 🌞

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti