Lyx med ledig dag! Morgonmål och kaffe i lugn och ro! ❤
Igår kväll fick jag till ett super backintervall pass Trappor och backar, upp och ner i fin miljö. Och solen gjorde mej lite sällskap. En perfekt kväll! Hem kom en svettig tjej med darriga ben
Ikväll kallar gymet... inte varit där på länge... Gillar egentligen inte det gymet.... Alla cardiomaskiner bakom ett stort skyltfönster och i övrigt lite kalt och stelt där. Gillade så mycket bättre gymet i skolan. Det var mindre, med bra maskiner och mycket fria vikter och varm stämning. Nåja... har tränat mycket hemma, har ju en massa vikter och utrustning här hemma och uteträning är så "min" grej, men ska ge gymet en chans till
Nu morgonmål, kaffe och en bra bok och dagens pre-träning - storstäda!!
Ha det bäst!! ❤
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti