Ni vet, den där känslan då du efter en längre paus drar på dej löpskorna, tightsen, luften är fräsch och du beger dej iväg - på löprunda. Du märker snabbt att stegen känns lätta, du nästan flyger fram och det känns bra att springa. Du bestämmer för att utmana dej själv och tar en längre väg än normalt och benen är fortfarande pigga, du springer i morgonsolen med ett töntigt flin på läpparna ;) Väl hemma inser du att tiden du sprang på var snabbare än någonsin och du är så full med energi - du är en vinnare!! ;) Speciellt efter en tid då allt vad heter träning legat på hyllan av olika orsaker och du inser att vilan gjorde gott!
Några plankor efter rundan. Plankor "rules" ;) Sen in och fixa en fräsch smoothie. Ville testa Valios nya drickbara kvarg. Den är perfekt till smoothien. I med lite "skatter" från frysen, en skvätt agave och lite vatten. Mums!!
Jessica
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti