torstai 18. syyskuuta 2014

Träningstidning och morgonmål - min stund!

En tidning som redan länge toppat min favoritlista är finska tidningen; Fit
Det är en tidning som jag verkligen läser från "pärm till pärm" varje gång den dimper ner i postlådan :)
Igen hitta jag flera artiklar som jag "fastna" vid. Så min stund på morgonen då ungarna gått till skola - frukost och träningstidning! Och utanför fönstret visar hösten sin bästa sida :) Blir en löprunda i solen lite senare och sen planera de två passen för kvällen; seniorgymnastik och body. Lite inspiration till body-passet från tidningen :) Jess!! Det här blir en bra dag! 

Jessica
Artikeln om sädesslag och deras vikt i mångsidig kort, den var bra! Äter inte så mycket bröd själv, magen mår bäst så. Och det jag äter är mest fullkorns knäcke eller hemlagat knäcke.
 
Havregrynsgröt med bästkvarg - mums! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti