keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Hej igen!

Här igen ;)

Ja... bloggen verkligen "sover", men så är det ibland :) Desto mer aktiv på instagram, finns där under @jessibremer.  Där kommer det nytt desto oftare än här :)

Inte så mycket nytt... det är mest studier, jobb både på rehabiliteringsavdelning på hälsocentralens bäddavdelning, inom hemvården och nattjobb på hemvården nattpatrull och ja, det jag bara älskar ;) ; jobbet som instruktör <3  För tillfället 7 pass i veckan, och det är såååå ljuvligt!! Men betyder också det att den egna träningen lite lider... men har godkänt det och så här är det just nu, kanske på annat sätt igen senare :)

Betyder ju inte att egna träningen helt ligger på hyllan, nej nej... men blir ju inte den som är i focus, i alla fall inte alltid :) Men just nu mår jag bra så här och håller ju mig själv i form, men någon utveckling syns kanske inte för tillfället... :/ Men har inte bråttom, hinner nog. Känner som så att huvudsaken att jag har energi och orkar med mitt rätt så hektiska liv. Har ju familjen också att bry mig om ;)

Hittade annars en ny trvlig sak i mataffären, Fast Nutrition protein smoothie :) Finns i flera olika smaker och är ett supermellanmål i "skolväskan", ger energi, piggar upp och innehåller bra saker. Passlig storlek också :)


Jordgubb är ok, men favoriten blev nog äppel coh tranbär, mums :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti