tiistai 18. helmikuuta 2014

Sen frukost.... eller tidig lunch...

Godmorgon världen!!

Laddar med bananplättar med en massa godsaker på :) Tranbär, cashew, kokosflingor och agave. Sen ska det bli sn löprunda.

Jobbar över sportlovet några nattturer inom hemvården, så för mej är det "godmorgon" trots att klockan redan är långt in på eftermiddag... Tyst i huset, killarna och mannen har  åkt iväg och skrinna. Ännu två nätter kvar, sen blir det lite ledigt för mej också!!

Sitter och drömmer om att vi också sku ha lika vinterlandskap som på muminmuggen... Trist slask, regn och halka :/ Så på med bråddarna och ut och tanka energi för en till jobbnatt :) Life is good!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti