Fick för en tid sedan som buzzador uppgift att testa Watson. Via Watson kan du titta på dina favoritprogram "live" eller spara dem och se på dem sedan då passar dej. Perfekt! ibland har Watson varit räddningen i detta hushåll.. speciellt på morgnar ;) Två små som helst vill titta på barnprogram innan de sticker iväg till skola och förskola och en något morgontrött mamma som gärna njuter av sitt morgonkaffe och ser på t.ex. morgontv och nyheter för att vara lite "up to date" vad som händer i världen innan det bär av till jobb eller skolan :) Resultat - alla tre går nöjda iväg på morgonen :)
Som Watson "prenumerant" har du också möjlighet att hyra filmer. Kollade att filmutbudet var rätt så bra hos Watson, en hel del nya filmer var där. Ska bli en film för bilfärden nu på veckoslutet då vi styr iväg lite norrut :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti