tiistai 25. helmikuuta 2014

Energipåfyllning

Tisdag är den dag i veckan som jag är superhungrig. Märks verkligen att det är fyra gruppass efter varandra på måndag kväll... Fast jag "tankar" energi innan och äter ett mellanmål mellan andra och tredje passet och då jag är klar med det sista, så är jag jätte hungrig tisdag morgon...

Så mat smakar bra på tisdag ;) Och idag hade vi i skolan kreativ verksamhet så blev "powerwalks" både förmiddag och eftermiddag...
Som tur hade jag mellanmål i väskan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti