Han vet vad jag gillar, min man <3
Dessa lag på bordet idag då jag steg upp. Fick en "sovmorgon" och äta frukost i lugn och ro, då jag vakna och steg upp lag denna tidning, Hälsa&Fitness och en Jelly layer, So Lo-carb på min plats vid matbordet! En snabb bläddring i tidningen och den verkar vara riktigt bra!
Nu iväg igen, ett pass knatte+förälder pass väntar, sedan lunch med bästatse väninnan, handla för helgen och så baar lugnt och egen tid... Nattjobbet kallar igen idag kl. 20.30. Två nätter till, sedan igen lite ledig :) Men gillar det jobb jag gör! Och nästa helg väntar ett tumisveckolsut med mannen!! <3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti