Är ju bra att passa på att utnyttja tiden då barnen tränar till egen träning! Det gjorde jag idag :) Kom hem kl. 07.15 från nattskift, sov ett par timmar, steg upp, lite frukost och köra lillkillen till innebandyn. Behövde både friskluft och får svettas, röra på mig efter en hel natt på jobbet... som inte var så lätt... :/ Så på med träningskläder, lämna "typen!" ;) och iväg på länk, blev en snabb c. 4km lång (kort) runda och tillbaka på skolgåren där "typen" träna och där finns världens bästa trappor!! <3 Blev hopp, dubblehopp, springa, enbenshopp osv. osv., många varv upp och ner, svetten bara rann!! Men åh vad skönt det var! Och jössen vilka påsar under ögonen jag har... någon är visst lite trött?? ;)
Har precis frått inlämnat en mega stor uppgift till skolan, ska packa allas väskor för imorgon och sedan blir det en tidig natt för mig idag... Har vakat tre nätter och gjort nattskift, tugnt, men rätt så kul och mångsidigt!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti