Hann en sväng till gymet idag.... fast det i ett skede såg dåligt ut.. mest för att jag var såååå trött!! Var på min praktikplats onsdag, slutade tidigt och skulle hem och ta en tupplur... men hahaa... det blev inte så, för min lilla sjuåring gjorde allt för att mamma inte skulle få somna :/ Så det blev några stora myggar kaffe och iväg till natt jobb, jobb 20.30-07.00 och himmel vilket jobbpass... :O Jag och mitt arbetspar rusa som tokar för att hinna med alla klienter :/ Men vi hann och allt gick just vägen. Jag gick hem, duscha, åt frukost och så iväg till min pratik... Gääääsp!! Men hade själv valt att ta emot nattjobbet så jag visste ju vad jag hade framför mig...
Då jobbdagen var slut så satt jag i bilen och fundera... hem eller gymet, starta och börja köra och nästan utan att tänka så körde jag till gymet!! Det blev ett kort, men effektivt benpass, svettigt och flåsigt och just vad jag behövde! Piggade upp och kände att jag fick energi! Nice!! Sedan hem och mat åt familjen. Snart blir det godnatt.. ZZzzzzz... Har gått på samma"batteriladdning" sedan onsdag morgon så börjar nu kännas att mitt "batteri" säger; "laddning behövs" ;)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti