torstai 15. elokuuta 2013

Running in the rain... again...

Börjar kanske låta tjatigt... men det är igen det här med att springa då det regnar... ;)
Det var en rikigt blöt dag igår här i södra delarna av landet :) Men mot kvällen valde regnet att lite lugna, så jag passa på :) Mina killar, alla tre ;) blev hemma och se på film via Netflix och mor i huset iväg ut på löprunda :)
 
Var sååå trött, hade jobbat hela dagen på en bäddavdelning för åldringar. Massa nytt, så var riktigt flummig i huvudet då dagen var slut, men trivdes med jobbet! Så en länk i syrerik luft just vad jag behövde! Och fort gick det dessutom ;) Har verkligen hittar följande växel i mitt springande och det är jag glad för! Då jag kom hem var barnen redan i säng, det tar på det här med att börja förskola och tredje klass :) Så för mig blev det dusch, kvällbit och tid med mannen. Som idag igen åkte iväg på landslagsläger, med innebandy juniorer, för fyra dagar!
 
Nu har jag precis ätit en god lunch efter superpass på gymet och avklarad tent. Blogginlägg om det imorgon.... Nu ska det bli en kaffe och vänta på att mina barn kommer hem :)
Och känner hur träningsvärken ligger på lur efter dagens pass ;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti