torstai 15. elokuuta 2013

1-års dag!

Insåg idag att för ett par veckor sedan fyllde den här bloggen 1-år. Jösses vad tiden går... Även om det inte blir sååå tätt mellan inläggen så finns bloggen i tankarna. Den är för mig ett sätt att sätta ner det jag tycker är viktigt i livet, påminner mig själv om vad jag varit och vad jag är idag... Och ett ställe där jag kan dela med mig av sunda vanor, hälsosam livsstil och "må bra tips" :)
 
 
Så firar detta idag, men en mugg kaffe och en bit mörk choklad ;)
 

 
 
 

2 kommenttia:

  1. Grattis till ettårsdagen! Tror att det gäller för mig också, ska kolla upp det.... (förresten, skulle underlätta att kommentera om du inte hade på ordverifieringen...inte så lätt att se bokstäverna och siffrorna, speciellt från mobil eller ipad. Men förstår om du vill ha det så ... ;-)

    VastaaPoista
  2. Tack! Oj, tack att du meddela ang. ordverifiering. Det har nog bara blivit "på", inte alls meningen :)

    VastaaPoista