torstai 15. elokuuta 2013

Nike Air Max Fusion

Kommer fr.o.m början av september leda en hel del gymnastikgrupper runt om i Borgå och grannkommuner. Det kommer vara allt från hydrobic, till seniorgrupper, barngrupper, styrkebetonade pass och gammal hederlig aerobic :) Så en hel del att planera, hålla reda på, inspirera och dela glädje och njutning via motuon :) Men jag gillar detta!
Men insåg ju att mina ben, knän, och leder kommer få vara hårt utsatta, så ett par bra innetossor är vad jag behöver. Har ett par som är super, men ett par är inte tillräckligt med den mängd grupper jag leder. De behöver få lufta och torka också ;)
Så investera i ett par Nike Air Max Fusion, som enligt försäljaren är just det optimala för mig. Min storleknvar slut just i den här pink färgen, så få vänta ännu en dryg vecka :) Sedan hinner jag köra in dem innan säsongen börjar. Lite pirrigt är det allt... ;) Men roligt skall det bli!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti