perjantai 16. elokuuta 2013

At the gym!

Dags att damma av bloggen... Vi är tillbaka i vardagen ;)
 
Äntligen!!! Gymet i skolan har öppnat igen! Läsåret har kört igång på alvar och nu kommer man in i gymet kl. 7-20 varje dag! Love it!! Så passade på idag :) Var igår och skrev en tent i läkemedelsräkning (som jag klarade med fulla poäng + en extra då jag också svara på joker frågan ;)  ). Så blev klar rätt snabbt. Hämtade träningkassen från bilen och gick ner till gymet. Hade ju redan endorfinerna på top efter klarad tent, så träningspasset blev super!!
 
 
 
Som ni ser, inget stort och lyxigt, men ett fungerande gym :) Behöver inte mer än det! Finns också löpmatta, crosstrainer maskin och två konditionscyklar + kabelmaskin. perfekt!
 


Blev ett benpass idag och gick därïfrån med riktigt skakiga ben... Tur
att det gick att köra bil hem, benen bara skaka :D Gjorde ett intensivt pass med tunga vikter och svettigt var det!

  • knäböjd med vikter
  • lunges med hantlar
  • benpress (ajaaaj, vad det brände skönt och riktigt tung vikt...)
  • rumppress i abductor (reiden loitonnus laitteessa)
  • innersida av lår i abductor (reiden lähennys laitteessa)
  • rumpspark i kabel (lonkan ojennus taljassa)


Fick dessutom ha gymet för mig själv!! Lycka!!
 
Nästa gång är det amrar, axlar rygg som ska pinas ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti