tiistai 27. elokuuta 2013

Träna igen!!

Efter något som känts som en evighetslång träningspaus kunde jag igår igen träna :-) En vecka paus blev det, igår svingade jag igen mina härliga kettlebells för fullt! Och eftersom det kändes bra, var pigg och full av energi så passade jag på att plocka fram min "gula sol" ;) Den 16kg tunga kulan :-) Och jippii!!  Klarade av alla rörelser med just den vikten! Så här ser man vikten av vila!

Passet bestod av:
* swing
* goblet squat
* single arm press (vänter)
* deadlift
* single arm press (höger)
* kettlebell clean (vänter)
* around the body
* kettlebell clean (höger)

En minut per rörelse, kort paus mellan, 1 minut paus mellan seten, totalt tre set. Lite mör i kroppen idag ;)

Like it!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti