Hittade i skåpet, då jag röjde klädgaredroben, min dräkt jag hade på mig då jag blev student... I maj 1997 :)
Stod med den i handen, frestade att testa, tänk om... Ja, men vad har man att förlora!? Så jag testade! Hurraa!! Dräkten satt perfekt! Den var på väg till loppis, men nu är den istället iväg till kemtvätt och sedan tillbaka i garderoben och hoppas att det ska komma emot en passlig fest då dräkten behövs ;) Vilken vinnar känsla alltså!! Så ge aldrig upp dina mål! Har ju inte haft som mål att komma i just denna, hade en festklänning jag låtit sy upp, som mål... Den är typ fyra nummer för stor :( Men är ju möjligt att ta in vid behov, för den kostade "skjortan" att sy upp...
Men visst känns det bra, att komma i en dräkt som är köpt för 16 år sedan. Och dessutom satt den bättre, så där ser man. Träning formar kroppen och då sitter kläder snyggt :) För vågen visar nog andra siffror än då, men formen är en helt annan :)
tiistai 27. elokuuta 2013
Never give up!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti