lauantai 7. helmikuuta 2015

Trötta ben...

Blev ett kort och intensivt benpass på gymet sent igår kväll, men spelar ju ingen roll vilken tid på dygnet man tränar 😉
Skönt att sen komma hem, dusch, krypa upp i soffan och få lite energipåfyllning.
Kan vara en utmaning att komma in och ur bilen senare idag.... 😅

Ska jobba lö+sö "dubbeltur"... 2*14h.... crazy!! 🙊😵 Men har valt det själv.
Så blir ett träningsfritt veckoslut.... om jag klämmer in en kort promenad på lunchen? Mest för att få frisk luft och röra på benen.

Ha ett skönt veckoslut! 😚

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti