Då man vaknar en solig söndag morgon och inser att de är några minusgrader, då samlar man ihop familjens täcken och kuddar och slänger ut dem i kylan 👍 Men sen ser ju nog de obamhärtiga vårsolen till att allt dam syns helt för bra... så det hjälps inte annat än fram med damsugaren... 😊
Ungarna sportlov inleddes med underbart solsken! Perfekt för utelek och tanka solenergi. Själv låna jag mina föräldrars hund och tog med honom på en promenad i vårsolen. Njutning på hög nivå! Han är bara så bäst den lilla fyrbenta vännen 💙
Men alltför länge ska ju inte glädjen sitta i... 😯 Mini B:s "tur" för spysjukan... urk.. 😝 Så vi inleder då sportlovet med det och hoppas på friska ungar snabbt!
🌞
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti