maanantai 16. helmikuuta 2015

S - som i; solsken, söndag, sportlov, storstädning och spysjuka...

Då man vaknar en solig söndag morgon och inser att de är några minusgrader, då samlar man ihop familjens täcken och kuddar och slänger ut dem i kylan 👍 Men sen ser ju nog de obamhärtiga vårsolen till att allt dam syns helt för bra... så det hjälps inte annat än fram med damsugaren... 😊

Ungarna sportlov inleddes med underbart solsken! Perfekt för utelek och tanka solenergi. Själv låna jag mina föräldrars hund och tog med honom på en promenad i vårsolen. Njutning på hög nivå! Han är bara så bäst den lilla fyrbenta vännen 💙

Men alltför länge ska ju inte glädjen sitta i... 😯 Mini B:s "tur" för spysjukan... urk.. 😝 Så vi inleder då sportlovet med det och hoppas på friska ungar snabbt!

🌞

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti