torstai 5. helmikuuta 2015

Tankar om nya gymet...

Var igår och testade nya gymet! Snyggt och fräscht, men så klart; stället är nytt! ;) Salen är ok storlek, fria vikter finns det, cardio del, maskiner och en liten del/skild sal enbart för kvinnor. En sak som jag inte riktigt gilla... Crosstrainers, konditioncykel och löpmattor är placerade rakt framför stora "skyltfönster" så folk som går förbi ser rakt in i gymmet och syns ju bra ut också resterande del av salen. Sku ju gärna träna utan att vara "skyltdocka" ;)
Salen för enbart kvinnor hade täckta rutor, men var i storlek rätt liten och fria vikter hade inte ännu kommit dit.
Så... en ok sal att träna i. Inte så mycket folk en onsdag kväll kl.18.

Fick till ett riktigt bra pass för armar och axlar. Känns specielt i triceps idag ;) Bra så! Imorgon dit igen, ben och rumpa står i tur 👍

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti