Så var veckans fyra grupper ledda 👍😃 Svettigt värre och kanske inte det fiffigaste med ett pass som hade stor fokus på ben och rumpa då jag planerat in just gympass för just ben&rumpa till idag... Men, men..."Sore muscles, happy pain" 😉
Blev också lite jobb för armar-rygg-axlar med hjälp av gummiband. Gummiband är tacksamt då gruppen är stor och du vill planera så att alla får ut något av timmen. Gummiband är också lite mer "milda" för en mer otränad persons leder och muskler.
Kul var det igen en gång 😀
Efter passen, samla ihop ungarna från innebandyträningar och skrinning ❤ Hem och kvällsbit i magen åt tre hungriga typer 😆
Smoothie åt hela gånget! Ungarna är "tokiga" i det. Det blev jorgubb, banan och soijamjölk - mums 😋🍓🍌
Strax iväg på jobb.... kvällstur idag och jobb hela veckoslutet... Och på måndag mot nya utmaningar 😉 Spännande!
~kram~
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti