perjantai 13. helmikuuta 2015

Äntligen fredag!

Det är ju nog lite smålyx med att jobba 2/3 skift  Killarna ha tidig start till skola på fredag då de börjar kl.8. Kvälkstur på jobbet och äntligen fredag och fyra lediga dagar framför! Bäst!! "Tankade" lite samtidigt som killarna åt frukost och då de åkte plocka jag fram löptossor, bästa spellistan och ut på en runda. Härligt!! 
Men mindre härligt underlag på småvägar... två gånger fick jag vända om för de sku ha varit livsfarligt att fortsätta, så blev en lite annorlunda runda...  Men bra ändå!
Sen fick sej mina kettlebells en omgång - kul att slänga omkring dem i snön 
Sen att min dag inte fortsatte som planerat är en annan historia... Ett stycke magsjuk kille och ett stycke busunge med lindrig hjärnskakning....suck...  Och mannen på spelresa med laget han tränar... Vaddå Myrphys law...
Så nu blir det "fusk fredag"  Ett glas vitt och lite popcorn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti