Mulla on aika laaja musiikkimaku ja kuuntelen, melkein, mitä vaan. Lenkkimusiikki pitää olla iloinen, sellainen joka nostaa fiiliksen ja välillä tekee mieli laulaa mukaan.... Että pyydän anteeksi jo valmiiksi, se äänekäs varis on vaan minä joka on lenkillä ;)
Ja tämä lista toimii.... ainakin mulle :)
Jessi

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti